tiistai 19. maaliskuuta 2013

Kissakuumetta

Muistan kun ensikerran näin jossain bengalin kuvan ja olin samalla aivan myyty tähän kaunistäpläiseen ilmestykseen. Bengalin on rakenteeltaan kauniin jäntevä, sellainen kuvankaunis kissa, johon ihastuu ensisilmäyksellä. Etsin hurjasti tietoa bengaleista tähän ensimmäiseen kuvaan törmättyäni ja huomasin, miten niiden luonnekuvauskin vastasi odotuksiani kissasta. Eläväinen, ihmisseurallinen kissa, joka osallistuu kodin askareisiin. Täydellistä.

Haudoin ajatusta omasta bengalista muutaman vuoden kunnes lopulta vuonna 2012 saapui hetki, jolloin tein varauksen pennusta. Se oli minulle joulu- ja syntymäpäivälahja, kun pyysin lahjaksi vain rahaa. Nämä rahat sitten käytin kissaan ja osan kustansin itse.

Kun kissasta oli viimein maksettu varausmaksu alkoi hirveä tavaroiden hamstraaminen - minusta oli tulossa ihan oikeasti ikionnellinen kissanomistaja!







Muistan, miten kävin joka päivä ihailemassa tulevan perheenjäsenen kuvia, ennen kuin kerkesimme sitä käydä katsomassa. Alunperinhän olisin halunnut poikakissan, mutta tämän kaunottaren livenä nähtyäni olin aivan myyty. Enhän minä voinut olla ottamatta tätä söpöläistä!

Tämä nyt oli tälläinen aloituspostaus, ensimmäisiä kuvia Rubysta ja minun mietteitäni kissan hankkimisesta. Seuraavat postaukset tulevat varmasti seuramaan kissan nykyistä elämää ヽ(*´∀`)ノ

Tämän postauksen kuvat ovat kaikki © PurrGold Bengals.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti